Stáhněte a vyformujte své břicho s těmito 5 židlovými cviky snadno a rychle





Pokud máte sedavou práci v kanceláři, pak vás jistě potěší informace, že do formy se dokážete dostat i s pomocí pár jednoduchých cviků během sezení.

Sedavé zaměstnání

Statistiky ukazují, že zaneprázdnění lidé dnešní doby mají jen zhruba 4 volné hodiny denně, které i tak obvykle tráví sledováním televize nebo za počítačem surfováním po internetu či Facebooku.
Jinými slovy, i těch pár volných chvil, které máme trávíme obvykle aktivitami, při kterých znovu jen sedíme.

Následky dlouhého sezení

Dlouhé sezení však má na naše zdraví velmi neblahé následky1. Dochází k bolestem zad, pokřivení páteře či dokonce ke vzniku hemoroidů.
Proto byste si během dlouhých chvil, kdy kterých sedíte, měli dát alespoň občas pauzu, natáhnout tělo a případně i trochu zacvičit.

Chápeme, že ne vždy je možné, abyste z práce odbíhali někam ven nebo do tělocvičny.

Navíc taková průměrná žena – matka má toho volného času ještě méně než výše zmíněné 4 hodiny. Ve skutečnosti jen zhruba 30 minut až 1 hodinu denně.
To už je opravdu málo času na to, aby se do toho dalo vměstnat ještě i nějaké to cvičení.

Co dělat při nedostatku času na cvičení

Pokud i vy patříte k lidem, kteří mají sedavé zaměstnání, tráví na židli většinu svého dne nebo nemáte extra čas na cvičení, pak právě pro vás je určen tento článek.
Dnes vám ukážeme, jak si zacvičit přímo na židli a vedle toho stáhnout a vyformovat své břicho pomocí 5 cvičení, které dokáží malé divy.
Nyní už více nebudete mít žádné výmluvy, protože tato cvičení budete moci dělat kdekoli – v práci, doma či ve škole.

Videonávod s 5 cviky ke stažení a vyformování břicha

Populární fitness trenérka Denise Austinová ve svém videu názorně popisuje uvedené cviky. Časem si je oblíbili i mnohé workoholičky a zaneprázdněné ženy.
Cvičení jsou nadmíru jednoduché. Nevyžadují nic, jen židli (ne točivou a nejlépe s pevnými opěradly na ruce) a vaše odhodlání si zacvičit.

Video je sice v angličtině, ale je perfektně názorné, takže ho pochopíte i když angličtinu neovládáte.
Nezapomínejte na to, že s cvičení uvedených cviků na břicho vyžaduje pravidelnost.

Tip na závěr

Pro urychlení výsledků a zhubnutí nadměrného tuku se také doporučuje upravit si jídelníček – hlavně vyloučit cukr, omezit pečivo a také zcela vyjmout z něj alkohol.
Až uvidíte, jak efektivně dokážou být tyto cviky při získávání vaší vysněné postavy, nebude jednoho dne, abyste je vynechali.

Updated on 11. 4. 2019


Byl tento návod užitečný?



Podobné návody

Komentáře

Doporučené články

Ukazováček delší než palec na noze má 13% lidí na této planetě. Jaký je důvod?

Trpíte bolestí krční páteře? Geniální cvik od lékaře, díky kterému bolest zmizí!

Jak bude vypadat celý váš život? Den narození to dokáže předurčit dokonale přesně!

3 úžasné znamení zvěrokruhu. Ženy těchto znamení ohromí muže i se zavřenýma očima. Každý jim podlehne!

Co bychom měli rozhodně vědět o štítné žláze? Hypo / Hyper-tyreóza, příčiny, příznaky i léčba štítné žlázy!

7 zcela mrazivých signálů toho, že blízký již zemřelý se s vámi snaží zkontaktovat!

Lidé narozeni ve znamení Rak jsou výjimeční. Jedná se o dokonalé znamení zvěrokruhu!

Skvělá přírodní cesta, jak se zbavit nežádoucího stresu. Stačí zapálit bobkový list a vyčkat 10 minut, co se stane!

Výborný trik od babičky: Moje popraskané paty jsem vyléčila za pár dní!

Geniální využití cibule, o kterých jste dosud nevědli. Je to dokonalá surovina!

10 potravin, které můžete použít i jako přírodní kosmetiku na vaši pokožku

Proč je člověk narozený ve znamení Býka ideálním partnerem?